طرز تهیه پیتزا صبحانه خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه پیتزا صبحانه

طرز تهیه پیتزا صبحانه بدون فر با پنیر صبحانه معمولی سفید با خمیر آماده نمناک xvc jidi  djch wfphki

پیتزا صبحانه یکی از انواع پیتزاهای بین المللی است که با مواد متنوعی در منزل تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
تخم مرغ۲ عدد
ژامبون۲ ورق
گوجه فرنگی۲ عدد
پنیر پیتزا یا پینر ساده۱۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
نان تافتون کوچک۲ عدد
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

دستور پخت پیتزا صبحانه

مرحله اول

برای تهیه پیتزا صبحانه خوشمزه ابتدا گوجه فرنگی ها را می شوییم و پوست می گیریم و رنده ریز می کنیم و تابه ای را روی حرارت قرار می دهیم و گوجه فرنگی ها را داخل آن می ریزیم و تفت می دهیم تا خوب سرخ شوند.

مرحله دوم

در این مرحله اجازه می دهیم تا آب گوجه فرنگی ها کشیده شود و بعد فلفل ،آویشن و نمک را می افزاییم و تفت می دهیم و تابه را از روی حرارت بر می داریم. سس آماده شده را روی نان تافتون یا پیتا می ریزیم و به صورت یکدست پخش می کنیم.

مرحله سوم

حالا بدون آنکه روغن داخل تابه بریزیم نان را آرام داخل تابه ای متناسب با اندازه نان (اگر نان ها بزرگ بود انها را برش می زنیم یا تا می کنیم) قرار می دهیم و تخم مرغ ها را روی نان می شکنیم و درب تابه را می گذاریم تا به مدت ۳ دقیقه تخم مرغ ها بپزند.

مرحله چهارم

سپس درب تابه را بر می داریم و اگر تخم مرغ ها کاملا خودشان را گرفته بودند ژامبون یا پپرونی ها را روی آن می چینیم و بعد پنیر رنده شده را می ریزیم و آویشن و فلفل و کمی نمک روی آن می پاشیم و درب تابه را مجددا می گذاریم تا پنیر آب شود و پیتزا آماده نوش جان کردن باشد.


طرز تهیه پیتزا مخلوط در ماکروفر بدون گوشت ساده خانگی در توستر مخصوص رستورانی کالباس مخلوط بدون فر در فر برقی

پیتزا مخلوط یکی از انواع پیتزاهای معروف و بین المللی است که در تمام کشورها با روش های مختلفی تهیه می شود. این پیتزای خوشمزه را با هر ماده ای که دم دست دارید می توانید تهیه کندی. برای مشاهده روش طرز تهیه پیتزا مخلوط روی عکس بالا کلیک کنید.

طرز تهیه پیتزا کالزونه عکس گوشت خمیر مرغ مکزیکانو بسته تلفظ djch hgc ki

پیتزا کالزونه یکی از پیتزاهای معروف ایتالیایی است که مانند پیراشکی روی آن بسته می شود و دو سمت مواد پیتزا را با خمیر پیتزا پوشش می دهند. این پیتزای خوشمزه را می توانیم به سلیقه خود با هر موادی درست کنیم. برای مشاهده طرز تهیه پیتزا کالزونه روی تصویر بالا بزنید.

نظرات